Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł

Zwroty i wymiana

Możesz zwrócić plakat, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu i musisz fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Jeśli 14 dni minęło od otrzymanego zakupu, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jak zwrócić produkt
  1. Wypełnij formularz o odstąpieniu od umowy sprzedaży lub poinformuj nas mailowo o planowanym zwrocie.
  2. Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i zabezpiecz na czas podróży. Dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży.
  3. Paczkę wyślij na adres:  Follygraph Grażyna Maniecka, Droga Mleczna 26, 87-134  Gutowo
  4. Po otrzymaniu paczki poinformujemy cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zwrócony produkt zostanie zatwierdzony, wówczas kwota zakupu zostanie niezwłocznie zwrócona – przez ten sam kanał, który został użyty do zapłaty za towar. 
  5. Wszystkie koszty (w tym koszt dostawy do klienta) zostaną zwrócone. Ponosisz jedynie koszt zwrotu towarów do siedziby Follygraph zgodnie z przepisami konsumenckimi UE. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. 
Jak wymienić produkt
  1. Poinformuj nas mailowo o planowanej wymianie.
  2. Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i zabezpiecz na czas podróży.
  3. Paczkę wyślij na adres:  Follygraph Grażyna Maniecka, Droga Mleczna 26, 87-134  Gutowo
  4. Jeżeli wymieniany produkt jest droższy – opłać różnicę. Koszt odesłania produktu do sklepu ponosi kupujący, a wymieniony produkt zostaje wysłany na nasz koszt.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, ale może się zdarzyć, że produkt będzie wadliwy lub uszkodzony w transporcie. W takiej sytuacji napisz do nas wiadomość z opisem i zdjęciem na info@follygraph.com